top of page
Hederik en Bas in overleg
Selection of our work

OUTSPOKEN, EDGY, 
SEDUCTIVE

Artificial Intelligence, quantum computers, generatie Z… Welke trends op digitaal gebied hebben impact op schoon en veilig water in Nederland?

Unie van Waterschappen en het Waterschapshuis

OPDRACHTGEVER

Digitale transformatie binnen waterbeheer

ONDERWERP

Alle Nederlandse waterschappen digitaal op koers

IMPACT

Samen met de Unie van Waterschappen en het Waterschapshuis ontwikkelden we de Vaarkaart. Met de Vaarkaart als gespreksstarter blijven de Nederlandse waterschappen digitaal op koers. Zo zorgen ze voor schoon en veilig water, nu en in de toekomst.

Kunstmatig eiland ontworpen voor de Unie van Waterschappen
sfeerbeeld van tom op de fiets voor onze studio met surfboard onder zijn arm.

DUURZAAM

Iedereen weet dat we moeten verduurzamen, maar het gaat veel te langzaam. Als we nu niets doen, dan zitten we over een paar jaar in de shit. Wij zetten alles op alles om het niet zo ver te laten komen.
We maken impact als we, met jouw missie en onze creativiteit, mensen kunnen activeren om ook te verduurzamen.

Onze motivatie voor duurzame impact

Spel voor de Unie van Waterschappen
Spel voor de Unie van Waterschappen
Kunstmatig eiland ontworpen voor de Unie van Waterschappen
Kunstmatig stad ontworpen voor de Unie van Waterschappen
Spel voor de Unie van Waterschappen

Als aandeelhouder heb je meer macht dan je denkt om bedrijven te sturen naar een duurzame toekomst.

MN

OPDRACHTGEVER

Visueel en inhoudelijk inspirerend rapport voor Actief Aandeelhouderschap

ONDERWERP

Creëren van trots op actief aandeelhouderschap

IMPACT

Rom InWest investeert in ambitieuze bedrijven met een positieve maatschappelijke impact, denk aan Yoni en het United Repair Center. Wij helpen met de merkidentiteit en ontwikkelen een future proof website.

Studio Duel

The Future of Finance, hét toonaangevende event voor vooroplopers in de financiële sector.

FMO

OPDRACHTGEVER

Financiële sector draagt bij aan een betere wereld

ONDERWERP

Muziekgebouw aan ’t IJ vormt het decor voor inspiratie en innovatie.

IMPACT

Meer dan 400 changemakers uit 60 verschillende landen lieten zich inspireren door onder anderen koningin Maxima en Fintech expert Chris Skinner. Zij spraken over hoe de financiële sector kan bijdragen aan een eerlijke en gezonde toekomst voor iedereen.

 

We hielpen FMO met het concept en de vormgeving van de campagne, de video's en animaties en de aankleding van het Muziekgebouw aan 't ij.

FMO Future of Finance event
FMO Future of Finance ads
FMO Future of Finance banners
Studio Duel
Studio Duel
Studio Duel
Studio Duel
Studio Duel
Studio Duel
Studio Duel
Studio Duel

Who run the world?
Nou, helaas moeten we zeggen dat het voornamelijk mannen zijn... Hoogste tijd voor verandering!

ABN Amro, ING, Rom InWest

OPDRACHTGEVER

versnelt vrouwelijk ondernemerschap

ONDERWERP

60 vooroplopers uit het bedrijfsleven steunen Code-V

IMPACT

Eén op de vijf topbestuurders van de 500 grootste bedrijven in Nederland is een vrouw. Vrouwen verdienen al jarenlang minder dan mannen. Vrouwelijke ondernemers hebben veel minder kans om het te maken in het bedrijfsleven. Hoog tijd voor verandering.

Code V heeft als missie om de ondernemerskansen voor vrouwen in Nederland te vergroten.  In nauwe samenwerking met ABN AMRO, ING en Rom InWest bedachten we een naam en slogan, ontwikkelden we een logo, huisstijl en een website.

Foto van Tom en Bas wandelend op de havenhoofd van Den Haag.

SOCIAAL

Een diverse en inclusieve samenleving is niet vanzelfsprekend. Verschillen maken onze samenleving mooier, begrijpelijker, intelligenter.
We maken impact als we met jouw missie en onze creativiteit mensen bewuster maken van het belang van gelijkwaardigheid en ze daarnaar gaan handelen.

Onze motivatie voor sociale impact

Code-V
Posters Code-V

Stek gaat de strijd aan met armoede, eenzaamheid en onrecht.

Stek Den Haag

OPDRACHTGEVER

gelijke kansen voor iedereen

ONDERWERP

Stek verbindt, beschermt en verstrekt

IMPACT

Met meer dan 900 vrijwilligers en 50 beroepskrachten zet Stek Den Haag zich in voor mensen in kwetsbare situaties, zonder onderscheid naar geloof, gender, afkomst, nationaliteit of politieke overtuiging. 

 

We hielpen Stek met hun merkpositionering, identiteit en een toffe website.

Website Stek Den Haag op een laptop
Logo animatie Code-V
Website Code-V op een mobiel
Website Code-V op een laptop

Ons werk is strategisch, verleidelijk, uitgesproken, edgy. Regelmatig vallen onze projecten in de prijzen. Het is geweldig als ons werk mooi wordt gevonden, maar we maken pas echt impact als we mensen in beweging krijgen. We maken van passieve toeschouwers, actieve deelnemers. 

 

We houden vast aan twee pijlers: ons werk is duurzaam en/of sociaal. Bekijk hieronder een selectie van ons werk uit 2023.

Kinderwinkel van Stek Den Haag gevel ontwerp
Tas voor Jong van Stek Den Haag
sfeerbeeld van tom op de fiets voor onze studio met surfboard onder zijn arm.

DUURZAAM

Iedereen weet dat we moeten verduurzamen, maar het gaat veel te langzaam. Als we nu niets doen, dan zitten we over een paar jaar in de shit. Wij zetten alles op alles om het niet zo ver te laten komen.
We maken impact als we, met jouw missie en onze creativiteit, mensen kunnen activeren om ook te verduurzamen.

Onze motivatie voor duurzame impact

Persoonlijke verhalen van Nederlandse surfers.

Holland Surf Association (HSA)

CLIENT

nieuwe website voor mooiste sport ter wereld

ONDERWERP

Zee en surf veilig en toegankelijk voor iedereen

IMPACT

Met de nieuwe website voor de Holland Surfing Association (HSA) willen we de surfsport toegankelijk voor iedereen maken. Dus naast een helder overzicht van surfwedstrijden en de surfregels, willen we vooral persoonlijke verhalen vertellen. We vroegen ‘blue minded’ buitenmensen om te vertellen wat de zee en surfen voor hen betekent. Wat de natuur en de deining met je doen. Deze verhalen kregen een belangrijke plek op de website en vertellen wat surfen zo bijzonder maakt.

Website van HSA
ontwerpen voor HSA
illustratie surfer

Grafische grenzen verleggen voor succesvol Haags muziekensemble.

Ensemble Klang

CLIENT

12e album voor Haags muziek ensemble

ONDERWERP

Ensemble Klang opent nieuwe muzikale werelden

IMPACT

Opnieuw is Ensemble Klang in een muzikaal avontuur gedoken met Laurence Osborn’s 𝗘𝘀𝘀𝗲𝗻𝘁𝗶𝗮𝗹 𝗥𝗲𝗹𝗮𝘅𝗶𝗻𝗴 𝗖𝗹𝗮𝘀𝘀𝗶𝗰 𝗮𝗹 𝗛𝗶𝘁𝘀. Al ruim tien jaar voelen we een sterke creatieve en experimentele band met het Haagse muziekensemble. Met het artwork voor de albums proberen we de essentie van de muziek te vatten.

Foto van Tom en Bas wandelend op de havenhoofd van Den Haag.

SOCIAAL

Een diverse en inclusieve samenleving is niet vanzelfsprekend. Verschillen maken onze samenleving mooier, begrijpelijker, intelligenter.
We maken impact als we met jouw missie en onze creativiteit mensen bewuster maken van het belang van gelijkwaardigheid en ze daarnaar gaan handelen.

Onze motivatie voor sociale impact

CD Album Ensamble Klang
groepsfoto Ensamble Klang
bottom of page